Veelgestelde vragen

Algemene vragen over verzending of betaling

Wanneer Ontvang ik mijn Bestelling?

Bestellingen geplaatst voor 22:00 uur (op werkdagen) worden doorgaans de volgende dag geleverd. Aan het eind van de dag ontvangt u een mail met daarin de track & trace gegevens. Houdt ook uw spam folder in de gaten, daar kan de mail in terecht komen.

Hoe kan ik mijn Bestelling Achteraf Betalen?

Als u bij uw bestelling voor de betaalmethode Afterpay heeft gekozen, ontvangt u binnen enkele dagen een email van Afterpay met daarin de gegevens voor betaling.

Moet ik Verzendkosten Betalen?

Nee, wij betalen de verzendkosten voor je.

Hebben jullie ook Proefpakketten?

Nee, wij hebben geen proefpakketten. Een kuur duurt 24 dagen en deze moet in zijn geheel gevolgd worden om volledig effectief te kunnen zijn. Het heeft daarom geen zin om bv een week de druppels te proberen.

Verkopen jullie ook aan België?

Onze producten worden geleverd in alle Europese landen. We verzenden je pakketje vanuit ons centrale magazijn in Nederland. 98% van onze bestellingen worden binnen 24 uur geleverd. Alle bestellingen die voor 22.00 worden geplaatst verzenden we dezelfde dag.

Verkopen jullie ook bij het Kruidvat?

Op dit moment verkopen we uitsluitend via deze website en bol.com. Er zijn geen plannen om onze producten te verkopen via offline kanalen zoals Holland & Barrett /  De Tuinen, Kruidvat of Etos.

Welke Betaalmethoden kan ik Gebruiken?

Wij willen de aankoop het u zo makkelijk mogelijk maken en daarom bieden we verschillende betaalmethoden aan. Je kunt jouw bestelling betalen met

  • Afterpay
  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Creditcard
  • Sofortbanking
  • Paypal

Alle bestellingen worden met een 256-bit versleuteling verwerkt, waardoor jouw bestelling volledig privé en veilig is.

Geven jullie Korting?

Ja! Hoe meer je besteld, hoe meer korting je krijgt.

Hoe kan ik mijn Bestelling Retour Sturen?

Je kunt je pakket tot 14 dagen na ontvangst retour sturen. Hiervoor kun je een retour formulier aanvragen vragen per email.  Als je retour aan de checklist voldoet dan wordt na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort (uiterlijk binnen 14 werkdagen).

Mijn Vraag staat Niet in de Lijst, Hoe neem ik Contact met Jullie op?

Het is gemakkelijk om contact met ons op te nemen. We hebben een groot team enthousiaste mensen die je vragen telefonisch, per mail of via chat kunnen beantwoorden. Je kunt ons rechtstreeks bellen op het volgende nummer: +31 20 893 2289 of met ons chatten. Je kunt ons ook altijd een berichtje sturen via ons contactformulier of gebruik de chatfunctie links onderaan op dit scherm.