Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Nadat u uw producten in uw mandje heeft gestopt kunt u gaan afrekenen bij de kassa. Dit doet u door op de button “verzenden” te klikken.
U komt nu in de beveiligde betaalomgeving  dit is een betaalplatform die alle transacties uitvoert volgens strikte veiligheidseisen.

Beveiligde SSL-verbinding.

Dianneshop garandeert veiligheid en privacy via haar beveiligde SSL-verbinding.

iDEAL.

Als u een internetrekening hebt bij de ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS bank, dan kunt u uw bestelling ook via iDEAL betalen: Nadat u uw bestelling heb gedaan, kunt u op het scherm met betaalopties de optie iDEAL aanvinken en de bank van uw keuze selecteren. Direct na het bevestigen van uw order op de volgende pagina, wordt u verder geleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden als Dianneshop( h.o.d.n. DIANNE Beauty & Health B.V.) door Mollie geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
n.b. Onze voorkeur geniet deze manier van betalen, bij deze online betaalmethode zien we direct dat er is betaald, en kunnen dan direct leveren.

PayPal. (Visa/Mastercard)

Via Paypal kunt u ook met uw Creditcard Visa en Mastercard betalen. De bestelde goederen worden dan vrijwel direct na acceptatie van uw betaling aan u verzonden. Het enige wat u nodig hebt is een Personal PayPal Account (uw persoonlijke toegang tot het PayPal-betalingssysteem). De eerste keer vraagt de aanmelding bij PayPal enige tijd voor het invullen van uw gegevens. Wanneer u deze aanmelding heeft volbracht bent u bij een volgend bezoek binnen 60 seconden klaar met uw bestelling en betaling.

VERZENDING EN BEZORGING

Levertijden/Verzendmethoden

Gratis TNT verzekerende verzending vanaf € 50,- binnen Nederland en België
Uw pakket on line tracken
Afhalen
Indien u niet thuis bent

Levertijd.

Al onze producten van de internetshops van DIANNE Beauty & Health B.V. worden degelijk, netjes en discreet (aan de buitenkant kan niemand zien wat er mogelijk in zit) verpakt. Als u uw bestelling voor 15.00 uur plaatst en betaald, heeft u deze de volgende werkdag in huis. Ook op zaterdag worden pakketten bezorgd (m.u.v. rembourszendingen).

Verzendmethoden.

DIANNE Beauty & Health B.V. biedt u diverse mogelijkheden van verzending.

Gratis TNT verzekerde verzending van uw bestellingen in Nederland.
u krijgt uw producten gratis thuisbezorgd als u bestelling boven de € 50,- uitkomt. En dat verrekenen we natuurlijk niet in de prijzen van de producten.

Zo werkt het:

Bestelt u voor minimaal € 50,- dan wordt uw bestelling gratis thuisbezorgd in Nederland.
Is uw orderbedrag kleiner dan € 50,- dan betaalt u € 4,95 aan verzendkosten.
N.B. Uw zending is verzekerd voor schade en diefstal tijdens het transport.

Rembourszending.

Als u kiest voor een rembourszending betaalt u uw bestelling aan de postbode. Deze verzendmethode kost € 15,- extra. Levering niet op zaterdag.

Afhalen.

Afhalen is niet mogelijk.

Verzendingen naar Duitsland.

We schakelen de TNT Post voor verzending naar Duitsland. We rekenen hiervoor een vast bedrag van € 15,00 (tot 30 kg).

Bezorging verzendstatus volgen.

Als u bericht van ons heeft ontvangen dat uw bestelling is verzonden, kunt u deze de volgende werkdag verwachten op het opgegeven afleveradres. U kunt de verzendstatus online volgen via www.tracktrace.nl (TNT) of www.dpd.nl (DPD). Hiervoor krijgt u een code per e-mail.

Afleveradres.

Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een ander afleveradres opgeven dan uw huisadres. Bijvoorbeeld uw werkadres.

Als u niet thuis bent.

Bent u niet thuis, dan tracht TNT het pakket bij de buren af te leveren, waarbij als dit kan, bij u een briefje in de bus wordt gedaan dat hier uw pakket is afgeleverd. Mocht het pakket niet bij de buren afgeleverd kunnen worden, dan wordt de volgende dag een nieuwe bezorgpoging gedaan.
N.b. Nogmaals willen we benadrukken dat wij met een discrete verpakking werken waardoor de buren niet zullen weten wat er in het pakket zit.
Het pakket kan bezorgd worden op door de weekse dagen van 9.00 uur tot 21.30. (In zakelijke wijken voor 17.00 uur). Op zaterdag bezorgt TNT tussen 9.00 uur en 16.00 uur. Als u de tweede keer niet thuis bent en het pakket kan evenmin bij een buur worden afgegeven, dan kunt u het pakket gedurende 3 weken afhalen op het postkantoor bij u in de omgeving.
Bij elke poging van TNT post ontvangt u een bericht.

TNT: wordt uw bestelling op het 2e bezorgmoment ook niet in ontvangst genomen, dan kunt u deze vanaf de volgende werkdag afhalen bij het postkantoor.

DPD: na het eerste bezorgmoment krijgt u een formulier in de bus waarmee u online een alternatief afleveradres kunt doorgeven via www.nieuwelevering.nl
. Doet u dat niet, dan wordt het pakket de volgende werkdag nogmaals op hetzelfde adres aangeboden. Na de 3e poging zal het pakket teruggestuurd worden naar het DPD-distributiecentrum

Privacy statement

Dianneshop.nl met SSL certificaat.
Dianneshop.nl gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren.
Dianneshop.nl verkoopt uw gegevens niet.
Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij Dianneshop.nl.

De Privacy Policy van DIANNE Beauty & Health B.V. handeld onder de naam Dianneshop.nl
In het kader van de privacy van onze klanten staan wij garant voor een optimale discreetheid met betrekking tot uw persoonlijke gegevens. Alle wettelijke- en fatsoens normen zullen door ons ten alle tijde nageleefd worden.
Dianneshop.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Dianneshop.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Dianneshop.nl met SSL certificaat.

Om het winkelen bij Dianneshop.nl zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren en u producten en diensten aanbevelen die u mogelijk interessant vindt. Al uw gegevens die u invoert worden gecodeerd verzonden. Hiervoor maken wij gebruik van een SSL Certificaat

Het is namelijk zeer belangrijk dat de informatie die verstuurd wordt tussen de bezoeker en de website beveiligd is. Wanneer u als klant uw gegevens verstuurd of een bestelling plaatst, wilt u natuurlijk niet hebben dat iemand meekijkt en deze gegevens kan achterhalen.
Het is dus erg fijn dat deze pagina’s via een beveiligd connectie toegankelijk zijn. Zodat de klant in alle vertrouwen zijn gegevens kan versturen of een bestelling kan plaatsen. Dit kan gerealiseerd worden door middel van SSL encryptie. De informatie tussen de klant en de server wordt dan geincrypt zodat het onmogelijk is om de verzonden informatie te achterhalen.

Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar [email protected]

ls bij Dianneshop.nl een account aanmaakt dan bewaren wij uw gegevens op een Secure Server. In uw Dianneshop account slaan we informatie op zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mail adres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.

Dianneshop.nl gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren.
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

Dianneshop.nl verkoopt uw gegevens niet.
Dianneshop.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Uw persoonlijke gegevens zijn veilig bij de Dianneshop.nl
Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en wij zullen daarom uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan.

Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. U heeft nadrukkelijk het recht op correctie van uw gegevens. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

CONTACT:E-MAIL-ROUTE

Contact opnemen
Per e-mail of formulier
Per telefoon
Per post
Op locatie
Openingstijden bedrijfspand
Feestdagen
Routebeschrijving

Via onderstaande manieren kunt u contact met ons opnemen.

Per e-mail of e-mail formulier.

U kunt ons per e-mail bereiken op [email protected] Wij beantwoorden uw e-mail zo spoedig mogelijk.

Per telefoon.

Dianneshop is bereikbaar per telefoon op nummer +31 (0)20-8932359
en op de volgende tijdstippen:
Maandag 10:00-17.30
Dinsdag 10:00-17.30
Woensdag 10:00-17:30
Donderdag 10:00-17:30
Vrijdag 10:00-17:30

Per post.

Poststukken voor DIANNE Beauty & Health B.V.
kunt u opsturen naar het volgende adres:

DIANNE Beauty & Health Group Netherlands B.V.
Bloemgracht 23
1502 VB Zaandam

Zon- en feestdagen
Op zon- en feestdagen is Dianneshop.nl beperkt bereikbaar. U kunt uiteraard altijd proberen contact, mochten wij niet in staat zijn de telefoon op nemen kunt u altijd uw bericht inspreken. Vergeet u niet duidelijk uw naam en telefoonnummer in spreken.

HOE WERKT DE SHOP?

Hoe winkel ik op de site?
Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Wat is de status van mijn bestelling?
Moet ik eerst inloggen?
Waarvoor dient een eigen account?

Hoe winkel ik op de site?

U kunt langs de verschillende categorieën gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen heeft toegevoegd maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechtsboven of linksonder na categorie in de site steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?

Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op “afrekenen”. Hier kunt u de verzendmethode kiezen. U kiest de betaalmethode en klikt op “bestel”. Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist heeft besteld.

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als u op “Gebruikersnaam” rechts op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen of uw wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar “Gebruikersnaam”. Daar klikt u op “wachtwoord vergeten”. Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden.

Wat is de status van mijn bestelling?

U gaat op ”Gebruikersnaam” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken.

Moet ik eerst inloggen?

Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort.

Waarvoor dient een eigen account?

Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook ten alle tijden uw bestel informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek.

RUILEN-RETOURNEREN-KLACHTEN

14 dagen afkoelingsperiode
Uitzonderingen
Stappenplan ruilen en retourneren
Kosten
Klachtenafhandeling/defecten/beschadigingen
Adres producten retourneren

Ruilen/Retourneren/Herroeping.

U heeft het recht om uw bestelling te retourneren. Conform de wetgeving op dit gebied kunt u dit doen zonder opgaaf van de reden wanneer u een consument bent (voor bedrijven geldt deze regeling niet)!
Er zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

U moet het product binnen 14 dagen retourneren.
Het product bij voorkeur in de originele verpakking retourneren.
De verzendkosten van zowel de bestelling als de retourzending is voor eigen rekening.
Na ontvangst van de retourzending ontvangt u van ons een bevestiging.
Het totaalbedrag van de zending wordt met aftrek van eventuele verzendkosten terug gestort op uw rekening.
Het herroepingrecht is niet van toepassing op artikelen die specifiek naar de wensen van de klant zijn gefabriceerd/ontworpen, m.a.w. cadeaubonnen voorzien van uw eigen tekst en samenstelling kunnen niet worden geretourneerd.

N.B. Wij raden u wel aan ons van te voren een mail te sturen naar zodat wij al op de hoogte zijn en uw retournering sneller kunnen afhandelen.

Klachtenafhandeling/ Defecten/Beschadigingen.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd of beschadigd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] Mochten uw producten onverhoopt toch beschadigd zijn, stuur dan een email naar [email protected] Wij zullen dan binnen 1 week met een voorstel komen voor het oplossen van uw klacht of probleem.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice dan kunt u uw klacht richten aan de directie van DIANNE Beauty & Health B.V. Om formele redenen kan dit uitsluitend schriftelijk:

DIANNE Beauty & Health Group Netherlands B.V.
Bloemgracht 23
1502 VB Zaandam

Wij zullen dan wederom binnen 1 week met een reactie komen. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommisie Thuiswinkel waarbij DIANNE Beauty & Health B.V. aangesloten is.

Adres producten retourneren.

Stuur het product inclusief alle toebehoren gefrankeerd terug in een deugdelijke verpakking. Stuur de originele factuur/pakbon en een begeleidend schrijven mee. Stuur het pakket naar:

DIANNE Beauty & Health Group Netherlands B.V.
Bloemgracht 23
1502 VB Zaandam

Let op! Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.

N.B. Dit is een samenvatting van een deel van onze Algemene Voorwaarden en daarom natuurlijk dus niet volledig; bij twijfel over de uitleg zijn onze Algemene Voorwaarden bepalend.